21 Şubat 2011 Pazartesi

aşk gerçekten tesadüfleri sever mi?

geçen erkek arkadaşımla 2günlük tatil dönüşünde havaalanında aybaşı dönemimin yaklaşmasının etkisi ve uçağı kaçırmamın siniriyle sağlam bi kavga çıkarttım tabi herzamanki gibi gözyaşlarıma hakim olamadım ağladım zırladım derken o gitti bende onun gitmesini fırsat bilip ilk karşıma çıkan bufeden hemen sigara ve çakmak alıp havaalanının dışına çıktım sigaramı yaktım uzun bi nefes aldım ağlamaktan kocaman şişmiş makyajsız gözlerim üzerimde erkek arkadaşımın büsbüyük sweatshirtü  kafamda kocaman bir fiyonkla bi yandan gözyaşlarımı silip sigaramı içerken, bi anda gözüme  havaalanına giren esmer fenaa bi çocuk takıldı ağlamaktan gözlerim bunalıklaştığını düşünüp, gidermek için boş elimle gözlerimi ovuşturdum yok yok cidden çoook yakışlı yaa die mırıldandım kendi kendime tabi o çoktan girmişti içeri ben arkasından bakıp kalmıştım:)
daha sonra bekleme salonuna çıktım fotoğraf makinamı çıkarttım clarkla tatilde çekildiğimiz aşkdolu resimlere bir kez daha bakıp ağladım ve uçağa bindim, hostes geldi çantamı istersem yukarı koyabileceğini söyledi aslında asla vermem ama o anın salaklığıyla uzattım saatim telefonum herşeyim çantanın içinde yukarıya kaldırılmış oldu elimde thy'nın dergisi okumaya başladım gelgelelim bi türlü kalkamadık daraldım dışarı baktım en sonunda hostesi çağırdım neden kalkmıyorus  die bir yolcumuzu bekliyorus hanımefendi dedi peki dedim sonunda yolcu geldi bindi uçağa bi anda boş olan yan koltuğumun dolduğunu farkettim miss gibi chanel allure un kokusu başımı döndürdü döndüm ve bu güzel kokan erkeğe baktım eveeet oydu o havaalanının önünde sigara içerken iç geçirdiğim çocuk yuh artık tesadüfün böylesi kader mi açaba aşk gerçekten tesadüfleri severmi die düşünüp,  ona aptal aptal bakarken oda çantasından ekonomi dergisini çıkartıyordu ,benim onu aptal aptal izlediğimin farkına varmış olacakki döndü ve yüzüme bakıp hafif gülümsedi tabi onun şaşkınlığıyla "benim çantamı aldılardı yani yukarı koydular aslında ben asla vermem basiretim mi tutuldu bende anlamadım 2. kontrolde herşey ötüyo die çıkartıyorum çantama koymuşum saatimde çantamda kalmış"  çocuk şaşkın gözlerle gülümseyerek "hımm anladım" dedi "yanii saatinizi sorucaktım ben" dedim "10a çeyrek var" dedi gülümseyerek "teşekkürederim" diip hemen döndüm saçmalamamın verdiği utanç duygusuyla tamamen dışarı odaklanmıştım o arada uçak kalktı "bir şey içermisiniz diye sordu"
"size uyarım dedim" birer  kadeh kırmızı şarap geldi derken muhabbetler etmeye başladık ortaokuldan beri londrada okuyormuş fazla hırslı idealleri olan bir erkek 27 yaşında bilinen bir şirketin sahipleriymiş derken dersler okul fln fln muhabbet baya ilerledi uçak inmişti hayatımın en kısa yolculuğuydu 1 saat nasıl geçmişti anlamadım sana derslerin stajın hakkında yardım ederim diip benim telefon numaramı bile aldı neyse indiktn sonrada muhabbet etmeye devam ettik derken kalabalıkta birbirimizi kaybediverdik bi anda ben bagajımı beklemeye geçtim gözlerim onu arıyordu  yoktu o arada arkamdan bir ses geldi eve nasıl gidiceksin die taksiyle dedim "eğer yanlış anlamassan şöförüm bekliyor senide bırakabiliris" dedi "yok teşekkürler " dedim "yanlış anladın beni iyi akşamlar" diyip bastı gitti, arkasından bile bakmadım küçülmemek için çıktım bindim taksiye evime doğru giderken sürekli telefonuma bakıyordum belki çalar die "ah salak lola ah salak lola kaçırdın böyle bi çocuğu seninnn..." die sürekli kendime sayıştırıyordum,ve evime geldim anahtarla kapıyı açarken bir yandanda sürekli clark msj atıyordu çın çın ötüp duruyodu telefon eve girdim ve msjlara bakiim die açmamla tanımadığım numaradan gelen msj dikkatimi çekti
"şimdiye kadar binlerce kez uçağa bindim ama ilk kez uçtuğumu hissettim... thy ile uçmak ne kdr kötü olsada seninle uçmak okadar güzeldi"
die msj geldi teşekkürler seninlede öyleydi dedim 3gündür sürekli ekiyorum akşam yemeği için yrn akşam çıkıcağız bakalım gelişmeleri anlatırım kafam karman çorman bir yanda 2-3 senelik sevgilim clark bir yanda ise yeni muhteşem çocuk eros ooff ooofff nie teker teker gelmesler ki neyse gelişmeleri aktarıcam öppptümm juk juk